DOCUMENTUL AICI
Școala Gimnaziala Valea Ramnicului, cu sediul 1n localitatea Valea Ramnicului, strada Lalelelor nr.5, comuna Valea Ramnicului, judetul Buzau
,organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractuale vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/28.10.2022, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI : Administrator de patrimoniu IS;
NUMARUL POSTURILOR : 1 post vacant;
NIVELUL POSTULUI : functie de executie;
COMPARTIMENT: Nedidactic;
DURATA TIMPULUI DE LUCRU : 8 ore pe zi, 40 ore pe saptamana;
PERIOADA: nedeterminata;
I.Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art.15 la H.G. nr.1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa îndeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art.15 al Regulamnetului - cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr.1336/28.10.2022:
- are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
- cunoa te limba romana, scris i vorbit;
- are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii 53/2003-Codul muncii, republicata, cu modificarile i completarile ulterioare;
- are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- indeplinește conditiile de studii, de vechime in specialitate și dupa caz alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnata definitiv pentru savarșirea unei infractiuni contra securitatii nationale,contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu,infractiuni de fals contra Tnfaptuirii justitiei, infractiuni savarșite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa o functia, de a exercita profesia sau meseria, ori de a desfașura
- activitatea de care s-a folosit pentru savarșirea infractiunii sau fata de aceasta nus-a luat masuri de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
- nu a comis infractiunile prevazute la art.1 alin 2 din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanale care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art.35 alin 1 Ii h.;
- Conditiile specifice necesare în vederea participarii la concurs și a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului sunt:
- Studii superioare de specialitate absolvite cu diploma de licenta potrivit art.192, litera I din legea nr.198/2023-pentru functia de administrator patrimoniu-1ndeplinirea conditiilor prevazute de legislatia 1n vigoare pentru functia de inginer/subinginer, economist;
- Vechimea 1n munca: minim 2 ani;
- Cuno tinte avansate de operare Microsoft Office Excel i Word ( calcul tabelar,întocmire grafice, editare texte), baze de date, programe de gestiune/contabilitate,cunoștinte de utilizare e-mail;
- Cunoștinte de accesare platforma S.E.A.P/S.I.C.A.P/SIIIR;
11.Documentele solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art.35 din H.G. 1336/2022:
- formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa 2;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
- copia certificatului de casatorie, sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
- copiile documentelor care atesta nivelul studiilor și a altar acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca și in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau dupa caz extrasul de pe cazierul judiciar , in original;
- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu eel mult 6 luni anterior derularii concursului;
- certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nus-au comis infractiuni prevazute la art.1alin 2 din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor precum si pentru completarea Legii 76/2008 privind organizarea și functionarea Sistemului National de Date
Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant;
8. curriculum vitae, model comun european;
- CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA Fl ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI DE INVATAMANT SCOALA GIMNAZIALA VALEA RAMNICULUI
NR CRT
|
ETAPE IN DESFASURAREA CONCURSULUI
|
Data i ora
|
1
|
Publicarea anuntului;
|
30.10.2023
|
2
|
Depunerea dosarelor de participare la concurs la secretariatul unitatii dernvatamant;
|
31.10.2023-10.11.2023,ora 16.00
|
3
|
Selectia dosarelor de catre membrii comisiei;
|
13.11.2023,ora 9.00
|
4
|
Afi$area rezultatelor selectiei dosarelor;
|
13.11.2023, ora 10.00
|
5
|
Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor;
|
13.11.2023, in intervalul 10.00-
16.00
|
6
|
Afi$area rezultatelor solutionarii contestatiilor;
|
14.11.2023,ora 9.00
|
7
|
Sustinerea probei scrise;
|
16.11.2023,ora 9.00
|
8
|
Afi$area rezultatului probei scrise;
|
16.11.2023,ora 12.00
|
9
|
Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise;
|
16.11.2023, in intervalul 12.30-
15.00
|
10
|
Afi$area rezultatelor la contestatii proba scrisa;
|
16.11.2023,ora 16.00
|
11
|
Sustinerea probei practice;
|
17.11.2023 ,ora 9.00
|
12
|
Afi$area rezultatelor la proba practica;
|
17.11.2023,ora 12.00
|
13
|
Depunerea contestatiilor la proba practica;
|
17.11.2023,in intervalul 12.00-
15.00
|
14
|
Afi$area rezultatelor la contestatii proba practica;
|
17.11.2023 ,ora 16.00
|
15
|
Sustinerea interviului;
|
20.11.2023 ,ora 9.00
|
16
|
Comunicare rezultate interviu;
|
20.11.2023,ora 12.00
|
17
|
Depunerea contestatiilor la proba de interviu
I
|
20.11.2023,in intervalul 12.00-
15.00
|
18
|
Afi$area rezultatelor la contestatii,proba interviu;
|
20.11.2023,ora 16.00
|
19
|
Afi$area rezultatelor finale;
|
20.11.2023,ora 16.00
|
V. BIBLIOGRAFIA
La concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant Administrator de patrimoniu:
- Legea Tnvatamantului preuniversitar nr.198/2023, cu modificarile ulterioare
- M.F.P. nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor pentru organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor,datoriilor și capitalurile proprii.
- M.F.P. nr.2634/2015 privind documentele financiar- contabile,cu modificarile și completarile ulterioare
- Legea nr.22/1969, modificata și completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor,constituirea de garantii și raspunderea în legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici,autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile și completarile ulterioare.
- Legea 53/2003 Codul Muncii, cu modificarile și completarile
- Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile și completarile ulterioare.
- G. nr.419/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice.
- Legea nr.319/2006 Legea securitatii și sanatatii în munca cu modificarile i completarile ulterioare.
- H.G.nr.276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor
- Legea 307/2006 privind apararea rmpotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare.
- Legea 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protectia persoanelor, actualizata.
- U.G.74/2008 privind colectarea selectiva a de eurilor.
- M.E.C. nr.5447/2020 privind apararea Regulamentului cadru de organizare i functionare a unitatilor de rnvatamant preuniversitar.
VI. TEMATICA la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant, Administrator de patrimoniu:
- Organizarea și functionarea unitatilor de rnvatamant preuniversitar, personalul unitatilor de rnvatamant, raspunderea disciplinara a personalului;
- Structura, organizare și responsabilitatile personalului didactic auxiliar și nedidactic, responsabilitati; compartimentul adminiistrativ.Organizare
- Norme pentru organizarea și efectuarea inventarierii;
- Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala și civila a gestionarului;
- Norme generale și specifice de rntocmire și utilizare a documentelor financiar-contabile;
- Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;
- Modul de realizare al achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;
- Obligatiile angajatorilor,obligatiile lucratorilor privind securitatea și sanatatea ,n munca;
- Comitetul de securitate și sanatate ,n munca ( conform CODULUI MUNCIi);
- Raspunderea patrimoniala conform Codului Muncii;
- Dispozitii generale, obligatii privind apararea rmpotriva incendiilor;
- Paza obiectivelor;
- Colectarea selectiva a deșeurilor;
- Jurisdictia muncii, Codului Muncii;
- Garantia rn numerar, Legii 22/1969;
- Drepturi și obligatii rn legatura cu primirea, pastrarea și eliberarea bunurilor materiale;
- Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale;
- Prevederi legate privind SCIM;
- Cuno tinte avansate de operare Microsoft Office, Excel,Word ( calcul tabelar, întocmirea graficelor,editarea textelor, etc);
- lnstruirea lucratorilor privind securitatea și sanatatea în munca și de prevenire și stingere a incendiilor;
DOSARELE DE CONCURS SE DEPUN LA COALA GIMNAZIALA VALEA
RAMNICULUl,JUDETUL BUZAU, in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului, conform CALENDARULUI ANEXAT,la compartimentul secretariar,
PERSOANA DE CONTACT-COTEA ANETA, SECRETAR , tel 0238774641,
email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.